Fysiotherapie de Hoogh zit in de P. de Hooghlaan in Hilversum
Beweeg en voel je vrij

Verbeter je houding en versterk je gewrichten met manuele therapie

Fysiotherapie de Hoogh in Hilversum biedt manuele therapie ter versterking van het hele gestel. Deze fysiotherapeutische behandeling is erop gericht je houding en bewegingen te verbeteren, maar ook om je gewrichten losser te maken. Hierdoor krijg je meer bewegingsvrijheid en verlicht je eventuele pijn. Dat kan zowel voor jonge als voor oudere mensen fijn zijn.

Voor wie is manuele therapie zinvol?

Woon je in de regio Hilversum en ervaar je een van de volgende klachten? Overweeg dan een bezoek aan de Fysiotherapiepraktijk de Hoogh.

• lage rugklachten, soms met uitstraling naar beneden
  • nek- en schouderklachten
  • onverklaarbare hoofdpijn
  • hoge rugklachten met of zonder uitstraling
  • kaakklachten
  • heupklachten
  • duizeligheid bij het bewegen van de nek

Tijdens de eerste afspraak doen we een onderzoek. Dan blijkt of je klacht met ons werk verholpen kan worden.

Revalideer snel na je sportblessures met Fysiotherapie de Hoogh in Hilversum
Fysiotherapie de Hoogh in Hilversum geeft ook bedrijfsfysiotherapie

De behandeling

De intake voor manuele therapie bij Fysiotherapie de Hoogh bestaat uit een interview en een lichamelijk onderzoek. Samen met de patiënt beslist de fysiotherapeut of manuele therapie gaat helpen. Is het antwoord ja? Dan maken we een afspraak.

Behandeling
In een van te voren vastgesteld aantal sessies behandelt de manueel therapeut je met specifieke technieken. Ook krijg je advies over je houding en je manieren van bewegen. De meeste mensen voelen direct verbetering. Pijn neemt af en je beweegt makkelijker; alsof je botten losser zijn gaan zitten. Je voelt je meteen een stuk vitaler.