FYSIOTHERAPIE DE HOOGH

Onze praktijk en corona virus

Onze praktijk en het Corona virus:

Alle therapeuten van Fysiotherapie De Hoogh zullen trachten de zorgverlening zoveel mogelijk te continueren.

Om de verspreiding zoveel mogelijk tegen te gaan volgen wij de adviezen van het RIVM:

• Wij wassen onze handen regelmatig en zeker na elk patiënt contact. Dit deden we al, maar zullen wij nu nog grondiger doen.
  • Wij hoesten en niezen in de binnenkant van onze elleboog
  • Gebruiken papieren zakdoekjes
  • Wij schudden geen handen
  • En blijven thuis als wij verkoudheidsklachten krijgen. Wij zullen dan proberen dit op te vangen door een vervangende collega

Dan hebben we verder als praktijk nog de volgende maatregelen genomen:

• Neem uw eigen (grote) handdoek aub mee naar de praktijk.
  • Tijdelijk gaan we voor zeer hoge hygiëne criteria, wij verwachten dat u deze bij ons ook in acht neemt.
  • Dagelijks wordt bij het desinfecteren van de praktijk extra aandacht geschonken aan deurklinken, handvatten etc.
  • Als u gebracht wordt vragen wij u om uw chauffeur niet mee naar binnen te nemen.

Als u klachten heeft en thuis moet blijven; wij kunnen u op afstand helpen door een:

• Telefonisch consult of videobellen; hiervoor kunt u een afspraak maken.

Wat vragen wij van u?

Dat u de regels van het RIVM opvolgt.
Indien u last heeft van neusverkoudheid, hoesten, keelpijn, of koorts u de afspraak annuleert, dat kan telefonische 035-6213185 of per mail fysiotherapiedehoogh@planet.nl

Voor meer (actuele) info:
www.rivm.nl

Hartelijk dank voor uw medewerking en begrip.

Met vriendelijke groet,

Team Fysiotherapie De Hoogh